Månadsmöte mars 2015

Våren är i antågande och nere i vår källarlokal så pågår våra klubbaktiviteter för fullt. Under mars månad hann vi med att besöka Rosvalla sportarenor för att lära oss lite mer om slutartider som är månadens temaaktivitet. Tiden springer iväg när man har roligt och under tiden Linda Nilsson berättade lite om sig själv och visade en film från hennes resa till Kenya så hann kaffet bli färdigt och alla kunde avnjuta lite fika till bilderna från vårt månadstema ”Detalj”.

Vi har som ni kanske vet vid det här laget två olika teman per möte. Ett som vi drar ur vår fina burk och som vi själva ska lämna in till klubbmötet. Sen har vi en temaaktivitet som vi fotograferar på våra utflykter. Så det blir många bilder att titta på och det är ju huvudsaken i en fotoklubb tycker vi.

Nedan kan ni se bilder från vår temaaktivitet och de inlämnade bilderna till temat Detalj.

Mycket nöje!

// Joakim Berndes