9 kommentarer Lägg till din
  1. Hej!

Jag såg eran fina utställning på Culturum, och undrar om man kan bli medlem i fotoklubben, och isåfall vad det kostar. Jag fotar en hel del och tycker det vore roligt att vara med i en fotoklubb.
    Med vänliga hälsningar Ann Friis

2. Hej,
    Du är välkommen att vara med i Nyköpings Fotoklubb. Under fliken info kan du välja Bli medlem. Där hittar du bankkonto nr och mailadress för dina uppgifter. Du kan betala in 150 kr eftersom vi är på sista halvan av år 2019. För hela året är avgiften 300 kr.

3. Hej, jag tycker det är roligt fotografera och undrar om ni
    arrangerar några kurser i tex naturfotografering, redigering av bilder etc?
    Har ni några planerade kurser i vår?

4. Hej Lena,
    Tack för din fråga. Du är välkommen som medlem om du vill det.
    Vi har inga kurser planerade just nu. Vi lär oss av varandra. Vi har temabilder till månadsmötena som vi pratar om ibland på lite olika sätt.
    Vi har även gästande fotografer som tipsar oss om en del. Nästa aktivitet består av att en av våra medlemmar kommer att visa hur han använder Lightroom till sina bilder.
    Du är välkommen om du vill nästa onsdag den 12 februari kl 18.30 till Studiefrämjandet, Brunnsgatam 5, ingång från gården, om du vill prova på. Du kan gärna prova på vid några tillfällen innan du blir medlem.
    Eva Malm (styrelseledamot)

5. Hej!
    Jag har fått ärva en mängd kameror och därtill en mängd objektiv av olika slag. Själv har jag ingen användning utan vill gärna avyttra dem. Jag tror att det är en hel del bra och väl fungerande. Märken Pentax och Nikon. Finns det någon i er klubb som skulle vara intresserad av bättre begagnat material?
    Inga Nordquist Andersson

6. Hej,
    Tack för att du frågade oss i fotoklubben.
    Fotoklubben har tyvärr ingen möjlighet att anskaffa kameror mm.
    Vi kan fråga medlemmarna om intresse finns. Kontakta oss gärna via info@nykopingsfotoklubb.se
    Eva Malm