Julavslutning

I kväll så hade vi vår julavslutning och prisutdelning av Årets Fotograf. Vi var ett fåtal medlemmar med respektive som njöt av glögg, pepparkakor, lussebullar och annat gott. Några av oss testade lite blixtar i studion, andra tittade på årets alla bilder som varit med i alla tävlingar och så prisutdelningen så klart.

Sedan förra året har vi en tävling i klubben. Alla deltar och poäng får man för deltagande på månadsmötena, är med på tema aktiviteterna, lämnar bidrag mötestävlingarna och vinner månadens bild. Förra året var det Niklas Thelin som vann och i år gick den fina glaspokalen till Björn Koefoed.
Stort grattis till dig Björn!

Nu tar vi julledigt och är åter den 27 januari 2014. God jul och gott nytt år allesamman!