Månadsmöte den 30 augusti 2021

Den 30 augusti, d v s sista måndagen i månaden var det dags för fotoklubbens första månadsmöte efter sommaruppehållet.

Även den här gången hölls mötet digitalt via Teams.

15 medlemmer anslöt sig till mötet.

Gunnar hälsade välkommen. Till detta möte hade vi ingen föreläsare.

Medlemmarnas bilder på temat ”Mina smultronställen i Sörmland” visades. I likhet med det förra mötet provades konceptet att fotografen berättade kort om sin bild och därefter fick en annan utvald medlem berätta om hur  bilden kändes för honom/henne.

26 bilder hade kommit in och tankar/kommentarer tog hela kvällen i anspråk eftersom många ville prata om bilderna.

Tyvärr blev det ingen tid att informera om folkhögskole-kurser som flera medlemmar deltagit i.

Eva informerade om klubbens kommande aktiviteter som finns anslagna på hemsidan.

Nästa månads tema för medlemmarnas bilder är Svart-vitt.

Medlemmarnas bilder på temat ”Mina smultronställen”: