Höstsäsongen drar igång igen

Hej alla härliga fotoentusiaster.

Nu på måndag den 31 augusti drar höstsäsongen igång igen. Vi träffas i vår klubblokal på Ahlbergers väg 11 A, 611 38 Nyköping klockan 18:30. Här finns länk till hemsida med karta för er som är nya. https://www.nykopingsfotoklubb.se/kontakta/
Redan på vår första klubbträff kommer vi att ha en föreläsare. Det är Sandra som arbetar som fotograf på tidningen SN. Det kommer ytterligare en yrkesfotograf senare i höst som också är verksam i Södermanland.
Jag kommer också gå igenom planeringen för hösten och ge er alla datum vi har satt upp för klubbmöten och fotoaktiviteter.
Glöm inte bort att skicka in era bilder på temat: ”Vänner”. En nytagen (tagen efter sista klubbmötet) och en gammal arkivbild (kan vara tagen när som helst). Storlek på bilderna 1920 pixlar långsida. Tacksam om ni skickar in bilderna innan söndag kväll kl 22:00.
Hjärtligt välkomna!
// Joakim Berndes