Fotoutflykten

I dag har vi varit ute vid Stendörrens naturreservat, Äspskärs udde. Vi var 8 stycken påpälsade fotografer som såg fram emot en eftermiddagens fotoaktivitet. Vi delade upp oss eftersom en av våra medlemmar har besvär med foten. Vi grillplatsen lämnade vi av stor del av vår packning och begav oss ut till Äspskärs udde. Väl där ute blåste det ordentligt så vi passade på att fotografera lite där innan det blev allt för kallt och gick sen vidare. Efter en och en halv timmes fotografering så gick vi tillbaka till grillplatsen och avslutade med korv och bröd och massa härliga samtal om fotografering och mycket annat.

Är du intresserad av fotografering? Kom gärna förbi våra klubbmöten och känn oss på pulsen. Där pratar vi om allt mellan himmel och jord inom fotografins gränser. Många är helt nya med sin utrustning och andra har fotograferat länge. Så det finns många års erfarenhet av just fotografering inom våra klubbväggar.

Här kommer lite bilder från dagens aktivitet.