Månadsmöte mars

Mars månadsmöte hölls en vecka tidigare än planerat på grund av vissa ett planerat årsmöte. Årsmötet blev tyvärr uppskjutet och kommer att vara sista måndagen i april månad den 28:e klockan 18:30 i klubblokalen.

Men vi som var där fick njuta av teknikkvarten som handled om mellanringar/macrotuber. Joakim Berndes hade med sig sitt set och demonstrerade och visade bilder på hur dessa fungerar. Intressanta diskussioner som gjorde att kvarten blev en halvtimme med inspiration och information om hur de används.

Efter det så tittade vi på alla tävlings bidrag och det var tema Skuggor denna månad och digitala bilder. Det blev en delad förstaplats. Den delades av vår senaste medlem Nils Brodén och Joakim Berndes. Grattis till er båda!

Sedan gick vi igenom hemsidan och koppling till vår Flickr-sida. Där fastnade vi ett tag och tittade på fantastiska naturbilder som ligger upp på vårt galleri. Sen var det då dags för Nils att presentera sig lite för klubben och visa upp sina bilder i äkta Pescha Kuscha-stil. Imponerande teknik och vackra bilder.

Sist men inte minst välkomnar vi Kerstin tillbaka till klubben! Jätteroligt och träffa dig igen.

Nästa månad är det tema ”Vatten” och en utflykt till Studsvik står på agendan.

Ha en fin fotografisk avslutning på mars månad. Nu laddar vi för April och värmen!

Mycket nöje!