Höst-avslutning den 14 december 2016

Årets sista aktivitet startade på Stora Torget i Nyköping. Det var stor uppslutning. Vi började med att fotografera på Stora Torget. Därefter vandrade medlemmarna mot Studiefrämjandet. Många passade på att fotografera på vägen. Det var bitande kallt vilket gjorde att fotosessionen inte blev så långvarig. Avslutningskaffet och värmen lockade. Studiefrämjandets lokaler visades upp för deltagande medlemmar och de uttryckte gillande.

I ett av konferensrummen visades årets bildskörd i ett bildspel. Många samlades där för att titta på bilderna och samtala. Kvällen avrundades och medlemmarna såg fram emot att efter helgerna samlas i de nya lokalerna.

Eva Malm